Tekst łatwy do czytania (ETR)

Tekst łatwy do czytania (ETR)

 

INFORMACJA O CENTRUM KULTURY W ŚMIGLU                          

W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA ETR (EASY TO READ)          

 
Gdzie nas znajdziesz?

Centrum Kultury w Śmiglu, w skrócie CK,

mieści się w Śmiglu przy ulicy Tadeusza Kościuszki nr 20.

 Siedziba Centrum Kultury w Śmiglu, widok od strony ulicy Kościuszki
 

Kim jesteśmy?

CK, to dom kultury połączony z Miejską Biblioteką Publiczną w Śmiglu, w skrócie MBP. 

MBP ma swoje filie w Czaczu, Nietążkowie i Starym Bojanowie.

 

Część budynku, w której mieści się Miejska Biblioteka Publiczna w Śmiglu
 
 

W ramach CK działa także Izba Pamięci Ziemi Śmigielskiej, która mieści się w osobnym budynku przy wjeździe od strony

ul. Północnej.

Budynek jest parterowy, bez przeszkód architektonicznych.

Budynek Izby Pamięci Ziemi Śmigielskiej

Wjazd od ul. Północnej

 

Czym się zajmujemy?

CK organizuje różnego typu imprezy, koncerty, festyny, zajęcia dla dzieci i dorosłych
MBP zajmuje się czytelnictwem.
W IPZS można obejrzeć wystawę i dowiedzieć się o historii naszego regionu.

Przedstawienie teatralne w wykonaniu sekcji teatralnej

 

Kto tu decyduje?

Dyrektorem CK jest Piotr Błaszkowski.
W pracy pomagają mu zastępca oraz pracownicy.


 Dyrektor Centrum Kultury w Śmiglu - Piotr Błaszkowski

 

Do którego wejścia się udać?

Budynek CK, posiada 5 wejść oznaczonych jako 
A, B, C, D, E 

 

Wejście A prowadzi do sali widowiskowej i do sal zajęć na I piętrze.
Nie jest przystosowane do osób z niepełnosprawnością ruchową.

 

Wejście B prowadzi do biblioteki.
Posiada podjazd dla wózków.

 

Wejście C prowadzi do biur administracji na I piętrze.

 

Wejście D prowadzi do sali widowiskowej.
Jest przystosowane do osób niepełnosprawnych. 
Otwierają je pracownicy będący w obiekcie - należy poprosić.

 

Wejście E prowadzi do świetlicy socjoterapeutycznej,

która mieści się na poziomie -1.

 

Gdzie skorzystasz z toalety?

W budynku CK są dwie łazienki dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Można się do nich dostać przez wejścia B i D.

 

Co zrobić, żeby załatwić u nas sprawę?

Można:

- napisać pismo i wysłać je na adres
  Centrum Kultury w Śmiglu
  ul. Kościuszki 20
  64-030 Śmigiel,

- zostawić list w administracji (wejście C, I piętro)

- wysłać e-mail na adres ck@ck-smigiel.pl

- zadzwonić pod numer 65 5 180 273 lub 515 177 418

- przyjść do CK, MBP lub IPZS
  i spotkać się z pracownikiem w godzinach od 7:30 do 15:30

 

Śmigiel, Miasto Wiatraków
Śmigiel Travel
Centrum Kultury w Śmiglu